Принципи та технології формування дистанційного навчання
Принципи дистанційного навчання
- Принцип пріоритетності психолого-педагогічних, соціальних та санітарно-гігієнічних підходів до всіх аспектів дистанційного навчання.
- Принцип модульного підходу до відбору та конструювання змісту дистанційного навчання, його програмно-методичного забезпечення та організації навчального процесу.
- Принцип максимально можливої інтеграції змісту дистанційного навчання.
- Принцип формування інформаційного середовища (веб-середовища) відповідно до цілей, завдань та моделей дистанційного навчання.
- Принцип підготовленості особистості до дистанційного навчання (принцип стартового рівня).
- Принцип активного зворотного зв’язку.
Сучасні інформаційні технології, що використовуються в дистанційному навчанні
- Презентаційні технології – книги та друковані матеріали, електронні тексти та публікації, комп’ютерні навчальні програми, мультимедіа, телебачення,радіо, віртуальну реальність та моделювання, електронні підтримуючі системи.
- Технології доставки – радіотрансляція, аудіокасети,телетрансляція, CD-ROM, DVD (цифрові відеодиски), інтернет.
Технології взаємодії – телеконференції, електронна пошта, групова мережа.