
Проблема над якою працює ШМО
«Використання проектних та інформаційно-комунікативних педагогічних технологій на уроках іноземних мов як засіб розвитку креативного мислення учнів».
Завдання:
– Забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків.
– Впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання.
– Розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти.
– Створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів.
– Формування бажання і уміння вчитись.
– Виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці.
– Інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.
– Спрямувати роботу на виконання основних стратегічних завдань оновлення освіти: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», Національної доктрини розвитку освіти в Україні в XXI столітті, Державної програми «Вчитель».
– Працювати над постійним підвищенням якості викладання предметів як засобу підвищення ефективності уроку, професійної майстерності вчителя.
– Удосконалювати зміст і структуру уроків, форми та методи навчання.
– Вивчати та використовувати на практиці інноваційні методи навчання.
– Впроваджувати методи нетрадиційної, нестандартної організації творчої діяльності учнів.
– Вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи вчителів.
– Розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів.
– Залучати учнів до участі в олімпіадах пошуково-дослідницькій роботі МАН, різноманітних конкурсах.
– Аналізувати уроки, виховні заходи, результати шкільних олімпіад, конкурсів та участь у міських олімпіадах написання науково-дослідницьких робіт МАН.
– Готувати учнів до проходження ЗНО з іноземних мов.
– Продовжити роботу зі створення навчально-методичного комплексу з англійської та німецької мови.
– Сприяти творчому розвитку учнів, становлення їх особистості.
– Формувати активну громадську позицію вчителів та учнівської молоді.
– Вивчати й аналізувати навчальні програми, підручники, посібники, інструкції та рекомендації МОНУ, методичного кабінету.
– Діагностувати педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
– Обговорювати актуальні питання навчання і виховання.
– Аналізувати якість знань, умінь та навичок виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм.
– Координувати планування.
– Затверджувати тексти контрольних робіт, завдань олімпіад, сценаріїв виховних заходів, планів проведення предметного тижня і декади, педагогічних виставок, методичних семінарів тощо.
– Виробляти методичні рекомендації з проблем навчання і виховання (результат роботи над науково-методичною проблемою).
– Ознайомлюватися з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
– Вивчати й узагальнювати досвід вчителів.
– Ознайомлюватися з позитивним педагогічним досвідом, впроваджувати його в практику роботи.
– Виготовляти наочність.